.

Wednesday, January 22, 2014

Turksfruit

BESCHRIJVING Auteur: Jan Wolkers Titel: Turks Fruit Ondertitel: geen Genre: liefdesroman Jaar new wave verschijnen, de eerste druk: 1969 Aantal pagina’s: 158 pagina’s Uitgeverij: Meulenhoff, capital of The Netherlands Gelezen digital audiotapeum: WAAROM HEB IK point BOEK GEKOZEN OM TE LEZEN? Ik heb heated up gekozen omdigital audiotape veel mensen mij hebben aangeraad om superman boek te lezen. Ik werd verteld dat hot up(p) up(p) up(p) een best vies boek is, maar daarnaast ook dat heated up up heel goed is. De meeste boeken zijn ook saai, dus ik zei ik geef deze maar een kans. Tot mijn verrassing was heated up(p) up een best interresant boek en ver van saai. MIJN VERWACHTINGEN VOORAF Zoals ik hierboven vermeld heb, heb ik van verschillende mensen gehoord dat het een goed boek is, maar ook wel erg vies. Dus had ik ook zulke verwachtingen. Ik verwachtte dat het een mooi liefdes verhaal zou zijn. Ik verwachtte dat het ging over de liefde tussen puritanical personen, hoe ze het aan elkaar bewezen. De flaptekst gaf het indruk dat het ook een treurig verhaal is, het eindigde heel zielig. Ik wist niet wat ik denken moest van de titel, voor mij sloeg het op niets. De omslag gaf me een indruk dat het een erg intensief verhaal is, dat is ook zo. EERSTE REACTIE ACHTERAF Ik vond het boek erg interessant, je kon het gewoon niet neerzetten. het up(p) boek is wel een beetje vies, de seksuele kant is erg uitgebreid verteld. Ik vond het boek niet zo moeilijk om te lezen, maar het was ook niet zo een makkelijk boek. Er zijn heel veel flashbacks, waardoor het verhaal soms onduidelijk overkwam, maar daarna kom je er zelf wel uit. Het verhaal is erg mooi, het is echt een realistisch verhaal. Ik vind het een erg goed boek, het is echt wat ik ervan verwachte, niet meer en niet minder. DE INHOUD wagon train HET BOEK IN HET KORT De ikpersoon studeert voor beeldhouwer en heeft vreemde gedachten over liefde en seks! . Hij heeft namelijk een obsessie met seks. Hij is verliefd op een vrouw, Olga Stabulas,...If you want to name a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment